پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

جلسه مشترک مدیر حج وزیارت و مدیرکل پست استان در تبریز

جلسه مشترک مدیر حج وزیارت و مدیرکل پست استان در تبریز
جلسه مشترک مدیرکل پست استان و هیئت همراه ایشان با امیر روحی ملکی مدیرحج وزیارت استان آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران امور زیارتی استان با هدف همفکری پست با مجموعه حج وزیارت استان آذربایجان شرقی و همکاری دو طرف در ان...

جلسه مشترک مدیرکل پست استان و هیئت همراه ایشان با امیر روحی ملکی مدیرحج وزیارت استان آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران امور زیارتی استان با هدف همفکری پست با مجموعه حج وزیارت استان آذربایجان شرقی و همکاری دو طرف در انجام برخی امور مربوطه در دفتر حج و زیارت برگزارگردید .


در این جلسه امیر روحی ملکی مدیرحج و زیارت استان آذربایجان شرقی ضمن خیرمقدم وتقدیر وتشکر از زحمات خانواده اداره کل پست ، در خصوص ارایه خدمات مطلوب و تکریم زائرین عتبات عالیات توسط اداره کل پست ازجمله حمل بار زائرین و دریافت و ارسال مانیفیست های ویزا شده زائرین اربعین حسینی و ایجاد دفاتر خدمات پستی در مناطق محروم و دور از دسترس که زائرین آقا ابا عبدالله الحسین(ع) به سهولت بتوانند از طریق سامانه سماح جهت اعزام به اربعین اقدام و ثبت نام نمایند پیشنهاداتی را ارایه نمودند.

 سپس آقای پور بزرگ مدیرکل پست استان آذربایجان شرقی با استقبال از پیشنهادات مدیر حج وزیارت استان اعلام نمودند تکریم و ارایه خدمات به زائرین حسینی را یکی از وظیفه های خانواده پست دانسته و با بیان اینکه هدف از این اقدام پست را خدمت معنوی دانسته و افزودند پست استان قصد دارد در این راستا به زائران کمک نموده و در این ثواب بزرگ اربعین حسینی مشارکت داشته باشد.


مدیر کل پست استان در ادامه آمادگی اداره کل پست استان را در ارائه خدمات بهتر اعلام نمودند و فرمودند به امید اینکه این همکاریها به نفع زائرین بوده و بتوانیم در آینده خدمات بیشتری به زائرین اباعبداله الحسین (ع) ارائه بدهیم.


مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط