شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

مقدمات قرارداد حج و عمره سال آينده فراهم شد

مقدمات قرارداد حج و عمره سال آينده فراهم شد
رئيس سازمان حج و زيارت گفت: با مذاكراتي كه با بانك مركزي انجام شد و با همكاري مديركل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران، بخشي از ارز مورد نياز براي حج و عمره سال بعد تأمين شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از فارس، سعيد اوحدي گفت: با مذاكراتي كه با بانك مركزي انجام شد و با همكاري مديركل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران، بخشي از ارز مورد نياز براي حج و عمره سال بعد تأمين شد.

وي ادامه داد: تأمين ارز سال آينده با اعمال تخفيف بوده است و به اين ترتيب، قراردادهاي عمره و حج سال آينده در زمان حج سال جاري بسته مي‌شود و اين موضوع چند مزيت دارد چون هنوز هيچ كشوري براي بستن قرارداد عمره خود اقدام نكرده است مي‌توانيم به جهت رفاه حال زائران با ساختمان‌هاي نزديك به حرم قرارداد ببنديم و مي‌توانيم در چانه زني حقوق زائر را حفظ كنيم و اميدواريم بهترين امكانات را در خدمت زائران قرار دهيم.

رئيس سازمان حج و زيارت اظهار داشت: سازمان حج و زيارت وظيفه خود مي‌داند كه در جهت مصالح زائر گام بردارد و قطعاً تلاش ما اين است كه كيفيت خدمت رساني را بالا ببريم و زودتر مذاكرات را انجام دهيم و بخشي از پول مسكن را هم واريز كنيم كه حتي اگر نتوانيم قيمت‌ها را تعديل كنيم، بتوانيم خدماتي با كيفيت بالا را به زائران بدهيم.

وي افزود: در راستاي احترام به حقوق زائران در مجموع مبلغ 110 ميليارد تومان در حج امسال به زائران بازگردانده شد و هم اكنون سهم تمام زائران به حساب آنها واريز شده است و با توجه به اينكه اين موضوع دغدغه مقام معظم رهبري و نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت بود با همكاري بانك ملي توانستيم اين مهم را محقق كنيم.
مدیر سایت امتیاز به خبر :