جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

حضور مدیر حج و زیارت استان در برنامه سحرلر شبکه سهند پیرامون اخذ روادید اربعین

حضور مدیر حج و زیارت استان در برنامه سحرلر شبکه سهند پیرامون اخذ روادید اربعین
ایشان با اشاره به اینکه کنسولگری موقت جهت صدور روادید زائرین اربعین از 24 مهرماه در تبریز مستقر خواهد شد فرمودند از متقاضیان و مشتاقان درخواست می شود که جهت اخذ روادید فقط از طریق سامانه سماح و دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از ساز...

امیر روحی مدیر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی صبح امروز در پخش زنده برنامه سحرلر از شبکه سهند حضور یافته و در خصوص سامانه سماح و راهنمایی متقاضیان پیاده روی ایام اربعین توضیحاتی را ارائه فرمودند.

ایشان با اشاره به اینکه کنسولگری موقت جهت صدور روادید زائرین اربعین از 24 مهرماه در تبریز مستقر خواهد شد فرمودند از متقاضیان و مشتاقان درخواست می شود که جهت اخذ روادید فقط از طریق سامانه سماح و دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت نسبت به ثبت نام و اخذ روادید اقدام نمایند و ثبت نام در سامانه سماح را به روزهای آخر موکول ننمایند.

ایشان در ادامه گفتند: تاکنون در استان حدود 10 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام نموده اند و این آمار هر روز در حال افزایش می باشد. متقاضیان می توانند در گروههای 5 الی 50 نفره در سامانه سماح ثبت نام نموده و براساس دستورالعمل سازمان، اعضای گروه هنگام خروج و بازگشت با هم باشند.

روحی با اشاره به اینکه کلیه هزینه ها شامل هزینه روادید، بیمه و خدمات درمانی بصورت الکترونیکی و فقط از طریق سامانه سماح پرداخت می گردد گفتند امسال برای اخذ روادید هیچگونه وجه بصورت نقد پرداخت نخواهد شد و مدت ویزای اربعین نیز 20 روزه خواهد بود.

مدیر حج و زیارت استان گفتند: همکاران حج و زیارت استان، دفاتر و شرکت های زیارتی استان آماده پاسخگویی به کلیه مراجعین محترم می باشند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط