جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

مدت اقامت با روادید اربعین در عراق؛ 20 روز/ امسال وجه نقد از زائران دریافت نمی‌شود

مدت اقامت با روادید اربعین در عراق؛ 20 روز/ امسال وجه نقد از زائران دریافت نمی‌شود
مدیر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مدت اقامت با روادید اربعین در عراق 20 روز اعلام‌ شده است گفت: امسال به‌هیچ‌عنوان وجه نقد از زائران دریافت نخواهد شد.

امیر روحی‌ملکی  در نشست ستاد اربعین استان آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه سماح، از 16 شهریور آغاز شده و تا 24 آبان ادامه خواهد داشت، افزود: سامانه سماح آماده ثبت‌نام از زائران در تمام ساعات روز بوده و تا به امروز حدود 8 هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: هزینه‌های برآورد شده به ترتیب به این صورت خواهد بود که 40 دلار برای صدور ویزا و 250 هزار ریال حق بیمه و یک‌صد هزار ریال حق کارگزار و 20 هزار ریال حق ثبت‌نام از هر زائر دریافت خواهد شد.

روحی‌ملکی ادامه داد: امسال به‌هیچ‌عنوان وجه نقد از زائران اخذ نخواهد شد و همه مبالغ به‌صورت غیرنقدی و از طریق سامانه‌های بانکی دریافت خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان، با بیان اینکه مدت اقامت با ویزای اربعین در کشور عراق 20 روز اعلام‌ شده است، ادامه داد: در راستای پاسخگویی به سؤالات زائران، واحد پاسخگویی در محل اداره حج و زیارت استان مستقر شده و همه همکاران نیز ملزم به پاسخگویی هستند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.