جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

افتتاح حساب براي تمامي زائران حج تمتع در بانك ملي ايران

افتتاح حساب براي تمامي زائران حج تمتع در بانك ملي ايران
زائران حج تمتع سال ۹۲ براي دريافت ۲۰ ميليون ريال مابه التفاوت پرداختي خود، به شعب بانك ملي ايران در سرتاسر كشور مراجعه و با ارايه مدارك شناسايي معتبر، حساب بانكي ايجاد شده به نام خود را تكميل نمايند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بانك ملي ايران به دنبال تفاهم نامه روز گذشته با سازمان حج و زيارت، براي تمام ۵۳ هزار زائر حج تمتع سال ۹۲ و واريز ۲۰ ميليون ريال مابه التفاوت پرداختي آنها، حساب پس انداز بازكرده است و حجاج لازم است براي استفاده از اين مبالغ مدارك شناسايي خودرا به نزديكترين شعب اين بانك به محل سكونت و يا كار خود ارايه نمايند.


بر اساس اين گزارش، پس ازانعقاد تفاهمنامه ميان بانك ملي ايران و سازمان حج و زيارت، مابه التفاوت هزينه‌هاي تشرف به حج تمتع در قالب دو پرداخت ۹ ميليون ريالي و ۱۱ ميليون ريالي، به حساب ۵۳ هزار و نهصد و هشتاد و پنج نفر زائر سال جاري واريز گرديد.


گفتني است بر اساس تفاهم صورت گرفته، بانك ملي ايران براي تمامي زائراني كه در بانك ملي حساب نداشته اند، يك حساب گشوده است و اين عده براي تكميل پرونده و استفاده از مبالغ واريزي لازم است با مئژدارك شناسايي معتبر شامل شناسنامه و كارت ولي و تصوير (‌كپي) اين دو مدرك به شعب بانك ملي ايران در سرتاسر كشور مراجعه نمايند.

براساس تفاهمنامه همكاري بانك ملي ايران و سازمان حج و زيارت، بانك ملي مبلغ 11 ميليون ريال به حساب زائران حج تمتع امسال كه در گذشته در اين بانك وديعه‌گذاري و ثبت‌ نام نموده ‌اند، واريز كرد.


اين تفاهمنامه كه به مناسبت ميلاد با سعادت امام رضا (ع) و به همت مدير امور استان‌ها و اداره كل بازاريابي و امور مشتريان تنظيم شده، به امضاي فرشاد حيدري مديرعامل بانك ملي ايران و سعيد اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت رسيده است.

به موجب اين تفاهمنامه، همكاري و تعاملات دو سازمان در جهت رفاه حال زائران بيت‌الله الحرام بيش از پيش گسترش خواهد يافت.
مدیر سایت امتیاز به خبر :