جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

ارسال ۷۴۸ اثر به یادواره ادبی "خط سرخ منا" در تبریز/ 21 شهریور، برگزاری اختتامیه یادواره

ارسال ۷۴۸ اثر به یادواره ادبی "خط سرخ منا" در تبریز/ 21 شهریور، برگزاری اختتامیه یادواره
اختتامیه یادواه سراسری ادبی هنری خط سرخ منا همزمان با اولین سالگرد فاجعه منا در مورخه 21 شهریور 95 راس ساعت 17:30 در محل مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

حسن میلانی با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه یادواره با اعلام فراخوان از تاریخ اول مرداد 95 در رشته‌های فیلم‌های موبایلی، عکس، تصویر سازی، کاریکاتور، گرافیک، شعر و داستان شروع به فعالیت و اطلاع رسانی نمود و با توجه به زمان اندک و اتمام مهلت ارسال آثار تا 15 شهریور 95، 748 اثر از اقصی نقاط کشور دریافت نموده است.

وی افزود: در بخش کاریکاتور 240 اثر ، در بخش پوستر و گرافیک 95 اثر ، در بخش تصویر سازی 37 اثر ، در بخش عکس 61 اثر به دبیرخانه یادواره خط سرخ منا ارسال شده است.

میلانی خاطر نشان کرد: همچنین در بخش شعر 225 اثر، در بخش داستان و خاطره در حدود 40 اثر، در بخش فیلم و نماهنگ 16 اثر و سایر موضوعات اعم از کتاب ، خاطره، نمایش رادیویی، نرم افزار و .. 18 اثر و در بخش رسانه 12 اثر و تواشیح 4 اثر اعلام وصول و مورد انتخاب و داوری قرار گرفته است.

وی تصریح نمود: نتایج داوری پس از اعلام نهایی هئیت داوران و همزمان با اختتامییه یادواره در 21 شهریور ماه 95 (شب عید قربان) مشخص خواهد شد و منخبین و برگزیدگان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: اختتامیه یادواه سراسری ادبی هنری خط سرخ منا همزمان با اولین سالگرد فاجعه منا در مورخه 21 شهریور 95 راس ساعت 17:30 در محل مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.


مدیر سایت امتیاز به خبر :