جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

فراخوان کارگزاران برای شرکت در نیازسنجی آموزش های جاری + راهنما

فراخوان کارگزاران برای شرکت در نیازسنجی آموزش های جاری + راهنما
با هدف بازنگری در آموزش های جاری و به منظور افزایش کارایی و اثر بخشی بیشتر آموزش ها در صدد برآمده ایم تا ضمن دعوت از کارگزاران محترم سراسر کشور برای شرکت در نیاز سنجی الکترونیکی، از نظرات ایشان اطلاع یافته تا بتوانیم برنامه های آم...

با هدف بازنگری در آموزش های جاری و به منظور افزایش کارایی و اثر بخشی بیشتر آموزش ها در صدد برآمده ایم تا ضمن دعوت از کارگزاران محترم سراسر کشور برای شرکت در نیاز سنجی الکترونیکی، از نظرات ایشان اطلاع یافته تا بتوانیم برنامه های آموزشی خود را مبتنی بر نیاز مخاطبان که قطعاً بر اساس تجارب ارزشمند ایشان که حاصل اعزام های متعدد می باشد( در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائرین ) پیش ببریم.

از این رو خواهشمند است با مراجعه به سامانه آموزش edu.haj.ir( ورود به پنل کاربری با استفاده از نام کاربری و رمز عبور کارگزار در سامانه جامع کارگزاران- قسمت سیستم آموزش- تکمیل فرم نیاز سنجی ) ما را در این مهم یاری فرمائید.

کارگزاران محترم می توانند از 13 شهریور لغایت پایان مهرماه سال جاری با مراجعه به

سامانه جامع آموزش http://edu.haj.ir در نیازسنجی گروههای آموزشی، نظرات خود را اعلام فرمایند.

راهنمای تکمیل فرم نیازسنجی:

1- پس از ورود به صفحه شخصی خود در سامانه آموزش از قسمت سیستم آموزش، گزینه نیازسنجی آموزش را انتخاب نمائید.

2- مشخصات فردی شما شامل نام و نام خانوادگی، تحصیلات و شغل نمایش داده می شود. در صورتیکه تحصیلات و شغل شما تغییر نموده باشد (بعنوان مثال تا سال گذشته دارای مدرک کارشناسی بوده اید و در حال حاضر مدرک کارشناسی ارشد دارید یا در گذشته در بخش دولتی شاغل بوده اید و در حال حاضر بازنشسته شده اید و دیگر حالات محتمل) می بایست با در دست داشتن مدارک به دفتر حج و زیارت استان مراجعه و نسبت به اصلاح اطلاعات اقدام نمائید. ( از آنجا که صحت/بروز بودن اطلاعات کارگزاران محترم در ارزیابی ها و تحلیل های بعدی از شاخصه های اصلی خواهد بود. خواهشمند است حداکثر تا تاریخ 30/07/95 نسبت به بروزرسانی یا اصلاح اطلاعات کارگزاری خود اقدام نمائید.)

3- در قسمت پایین مشخصات فردی، فرم نیازسنجی قرار گرفته است. در این فرم 12 گروه آموزشی و مهارتی مشتمل بر 70 عنوان آموزشی مشخص شده است. با انتخاب هر یک از گزینه های (خیلی کم، کم، تاحدودی، زیاد و خیلی زیاد) نظر خود را در مورد هر یک از عناوین آموزشی مشخص نمایید. در پایان با کلیک روی کلید ذخیره، اطلاعات وارده در بانک اطلاعات سازمان ثبت می گردد.

توجه:

1 - تا زمانی که روی دکمه ذخیره کلیک نکرده باشید امکان تغییر نظر وجود دارد اما پس از کلیک روی دکمه ذخیره، سوالات از دسترس و دید شما خارج و امکان تغییر از بین می رود. لذا در انتخاب گزینه های مد نظر دقت داشته باشید.

2 – تنها یک بار می توانید در نیازسنجی شرکت نمائید به عبارت دیگر در صورتیکه فرم را تکمیل و ارسال نموده باشید فرم از کارتابل شما خارج و امکان شرکت مجدد در نیاز سنجی وجود نخواهد داشت. از این رو در فرصت و وقت کافی نسبت به تکمیل فرم اقدام نمائید.


مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.