یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

همایش عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی برگزار می شود

همایش عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی برگزار می شود
این همایش روز پنج شنبه مورخ ۲۱/۵/۹۵ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ با حضور اساتید ،دانشجویان و کارمندان دانشگاه ها که در قرعه کشی پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به عنوان زائر اصلی یا ذخیره استان آذربایجان شرقی انتخاب شده اند، برگزار خواهد ش...

مهدی پروین زاده دبیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان گفت : همایش بزرگ عتبات ویژه دانشجویان ، اساتید و کارمندان دانشگاه های استان ، روز پنچ شنبه ۲۱ مرداد ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور و آقای روحی مدیر حج و زیارت استان و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خدیوی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و رئیس شورای هماهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی، در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار می گردد.

سخنرانان در این همایش در خصوص وضعیت فرهنگی به ایراد سخن خواهند پرداخت و پخش کلیپ و قرعه کشی از میان حاضرین در جلسه و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

پروین زاده گفت : بالارفتن سطح آگاهی ها و معرفت نسبت به سفر عتبات دانشجویی از دستاوردهای مهم این همایش است.

این همایش روز پنج شنبه مورخ ۲۱/۵/۹۵ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ با حضور اساتید ،دانشجویان و کارمندان دانشگاه ها که در قرعه کشی پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به عنوان زائر اصلی یا ذخیره استان آذربایجان شرقی انتخاب شده اند، برگزار خواهد شد.

آدرس مکان برگزاری همایش : تبریز_ میدان ستارخان_خیابان شهید قره باغی _ فرهنگسرای بزرگ الغدیر

مدیر سایت امتیاز به خبر :