شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

غیرفعال شدن سامانه نقل و انتقال اسناد حج تمتع(انتقال به غیر)

غیرفعال شدن سامانه نقل و انتقال اسناد حج تمتع(انتقال به غیر)
به کلیه کارگزاران تاکید می گردد تا به مراجعین اعلام نمایند پذیرش و رسیدگی به درخواست‏های نقل و انتقال قبوض را برابر ضوابط ابلاغی سازمان فقط از طریق دفاتر زیارتی مجاز و پایگاه‏های اطلاع رسانی سازمان دنبال نمایند و مطلقا برا...

پیرو دستورالعمل نحوه رسیدگی و انجام نقل و انتقال قبوض دارای اولویت تشرف ، مراتب به شرح ذیل ابلاغ می‏گردد:

1-    سامانه مذکور از ساعت 15 روز چهار شنبه 6/5/95 غیرفعال می باشد.

2-    به کلیه کارگزاران مجاز فعال در سامانه ،  اعلام می گردد تا از پذیرش هرگونه درخواست که منجر به ایجاد تعهد گردد، جدا خودداری نمایند.

3-    کلیه مواردی که تا قبل از زمان مذکور در سامانه ثبت گردیده، طبعا می‏بایست تا پایان مراحل، فرآیند رسیدگی آن دنبال و نهایی گردد.

4-    فقط درخواست‏های انجام نقل و انتقال بین نسبت‏های خویشاوندی (همسر، پدر، مادر، برادر، خواهر، فرزند) از این قاعده مستثنی بوده و این افراد کماکان می‏توانند با مراجعه به کارگزاران مجاز نسبت به ارایه درخواست و انجام مراحل مربوطه اقدام لازم معمول دارند. بدیهی است کارگزاران می بایستی در هنگام اخذ درخواست و مدارک  دقت و کنترل لازم معمول دارند.

5-    به کلیه کارگزاران تاکید می گردد تا به مراجعین اعلام نمایند پذیرش و رسیدگی به درخواست‏های نقل و انتقال قبوض را برابر ضوابط ابلاغی سازمان فقط از طریق دفاتر زیارتی مجاز و پایگاه‏های اطلاع رسانی سازمان دنبال نمایند و مطلقا برای واگذاری  ویا تهیه قبض ، اغفال مراکز غیرمجاز و افراد سودجو نشوند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :