جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

دیدار باخانواده های معظم شهدای حج تمتع 94 استان

دیدار باخانواده های معظم شهدای حج تمتع 94 استان
در آستانه شروع سال جدید شمسی 1395 و حسب الامر جناب آقای مهندس اوحدی معاون محترم وزیر و رییس سازمان حج و زیارت ، هياتی از طرف ریاست محترم سازمان با خانواده های معظم دو شهید منا و یک شهید حادثه سقوط جرثقیل در استان آذربایجان شرقی دی...

      به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان آذربایجان شرقی در آستانه شروع سال جدید شمسی 1395 و حسب الامر جناب آقای مهندس اوحدی معاون محترم وزیر و رییس سازمان حج و زیارت ، هياتی از طرف ریاست محترم سازمان با خانواده های معظم دو شهید منا و یک شهید حادثه سقوط جرثقیل در استان آذربایجان شرقی دیدار و پیام ریاست محترم سازمان را ابلاغ فرمودند .  

       اين ديدار كه در معيت جناب آقای امیر روحی مدیر محترم حج و زیارت استان و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در منطقه آذربایجان بهمراه تعدادی از کارکنان دفتر حج و زیارت استان و مديران كاروانهاي مربوطه صورت گرفت ، با خانواده هاي شهيدان محمد حسین خجسته ، محمدرضا جلالی از تبریز و سیده مریم آل طاها از شهرستان بناب ملاقات و ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان معزز ، هدیه ای معنوی از سوی ریاست محترم سازمان و دفتر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی به خانواده های شهیدان اهداء و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفتند .

       خانواده های داغدیده شهدای گرانقدر ضمن ابراز مراتب تقدیر خود از مسئولین محترم سازمان حج و زیارت در خصوص پیگیری های صورت گرفته برای اطلاق عنوان شهید برای جان باختگان مظلوم فاجعه منا را اعلام نمودند .

     در خاتمه جناب آقای روحی مدیر محترم حج وزیارت استان با ابراز تاسف از وقوع فاجعه منا وحادثه سقوط جرثقیل برای خانواده های بازماندگان از خداوند متعال صبر و شکیبایی  واجر مسئلت نمودند .
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط