پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

هشتم دیماه، اولویت های اعزام حج تمتع 95 اعلام می شود

هشتم دیماه، اولویت های اعزام حج تمتع 95 اعلام می شود
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولویت های اعزام حج تمتع سال 95 برای دارندگان فیش های ثبت نام، روز 17 ربیع الاول مصادف با هشتم دیماه اعلام می شود.

سعید اوحدی روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس جدول زمانبندی شده و برنامه ریزی های صورت گرفته در دهه فجر، امسال نیز اسامی کاروان ها و گروه های قیمتی حج 95 اعلام خواهد شد و متقاضیانی که فیش های اعزام آنان ، روز هشتم دی ماه اعلام شود، می توانند ، ثبت نام خود را در کاروان ها انجام دهند.

گروه های قیمتی به کاروان هایی گفته می شود که کیفیت و نوع خدمات آن ها بنا به مبلغ اخذ شده از متقاضیان متفاوت خواهد بود.


رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: امسال همچنین برای رفاه حال دارندگان فیش های اعلام شده بر اساس سال گذشته هزینه های سفر در دو قسط از آنان اخذ خواهد شد.

اوحدی گفت: اولین قسط، یک هفته پس از ثبت نام و دومین قسط نیز تا پایان اردیبهشت سال 95 اخذ می شود.


**اعزام دو تن از هر خانواده بستگان حادثه منا به عربستان

رئیس سازمان حج و زیارت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تاکنون وضعیت 10 مفقود باقی مانده حادثه منا هنوز مشخص نشده است، گفت: با توجه به انجام موافقت های لازم به منظور انجام آزمایش دی ان ای، دو تن از هر خانواده 10 مفقود یادشده به زودی به عربستان اعزام خواهند شد.

وی گفت: در زمان حاضر پیکر 69 حاجی حادثه منا، بدون مجوز کشورمان در عربستان به خاک سپرده شده است که از این شمار، 40 خانواده رضایت خود را برای ماندن پیکر عزیزانشان در مکه اعلام کرده و 15 خانواده نیز خواستار بازگشت پیکرهای حجاج خود شده اند؛ ضمن اینکه 14 خانواده باقی مانده تاکنون هیچ گونه نظر قطعی خود را اعلام نکرده اند.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.