جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

ارائه گزارش مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی در مورد روند صدور ویزا و بیمه اربعین زائرین اربعین حسینی

ارائه گزارش مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی در مورد روند صدور ویزا و بیمه اربعین زائرین اربعین حسینی

امیر روحی ملکی در گفتگو با روابط عمومی حج و زیارت آذربایجان شرقی از تمدید ثبت نام زائرین اربعین حسینی در سامانه سماح و دریافت مدارک توسط دفاتر کارگزاران امور زیارتی در سطح استان تا روز شنبه خبر داد و افزود طی دستورالعمل های اداره کل عتبات و ستاد مرکزی اربعین مقرر گردید تا تمامی دفاتر زیارتی طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته نیز دایر بوده و مدارک زائرین راهپیمایی اربعین حسینی را دریافت نمایند.

مدیر حج و زیارت استان همچنین در ارتباط با راه اندازی نمایندگی کنسولگری عراق و صدور روادید گفت:

روز اول و ساعات ابتدایی صدور ویزا در دفتر کنسولگری عراق در تبریز با همکاریحج و زیارت، استانداری استان، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمالغرب کشور و شرکت مرکزی کارگزاران امور زیارتی استان تمام توجه خود را معطوف به مسئله ی ویزای اربعین نموده اند به طوری که 6 نفر از همکاران و کارشناسان حج و زیارت استان در تمامی ایامی که مقرر گردیده استامر صدور روادید صورت پذیرد در دفتر کنسولی عراق مشغول به فعالیت خواهند بود تا زمان انتظار صدور روادید به حداقل برسد.

امیر روحی ملکی همچنین در مورد بیمه اربعین زائرین نیز به دستورالعمل اداره کل عتبات اشاره نمودند و گفتند:

کلیه زائرین محترم می توانند برای انجام کلیه امور بیمه ای به نمایندگان بیمه ایران مراجعه نموده و پس از بیمه شدن و دریافت کد رهگیری، این کد را تا پایان سفر نزد خود نگهداری کنند.

  وی همچنین در پایان گفت: تعداد آمار روادید صادر شده حدود 45000 نفر تا امروز بوده است که شامل استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل می باشد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.