جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

ستاد مركزي اربعين:داشتن گذرنامه براي زايران اربعين اجباري است

ستاد مركزي اربعين:داشتن گذرنامه براي زايران اربعين اجباري است
مسؤول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين، داشتن گذرنامه را براي سفر به عتبات در اربعين حسيني اجبار دانست و اظهار داشت: در جلسه‌اي ستاد مركزي اربعين كه با حضور وزير كشور برگزار شد بر داشتن گذرنامه در اربعين حسيني تاكيد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين حميد احمدي، مسؤول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، داشتن گذرنامه را براي سفر به عتبات در اربعين حسيني اجبار دانست.

وي اظهار داشت: در جلسه‌ ستاد مركزي اربعين كه با حضور وزير كشور برگزار شد بر داشتن گذرنامه در اربعين حسيني تاكيد شد.

حجت‌الاسلام احمدي خاطر نشان كرد: طبق تصميم ستاد مركزي اربعين حسيني و سياست‌هاي ابلاغ شده از سوي اين ستاد، سفر زايران ايراني در اربعين حسيني به عتبات تنها با داشتن گذرنامه امكان پذير است و زايران عزيز بايد حتما قبل از سفر اقدام به دريافت گذرنامه كنند.

وي به ارائه گزارشي از برنامه‌هاي فرهنگي و آموزشي اربعين اشاره كرد و افزود: خوشبختانه از ماه‌هاي پيش فعاليت كميته فرهنگي و آموزشي آغاز شده است و هم‌اينك ارتباط خوبي با نهادها و مراكز فرهنگي و تبليغي جهت كارهاي فرهنگي در اربعين برقرار شده است.

مسؤول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين، گفت: در تلاش هستيم ان شاالله كميته‌هاي فرهنگي و آموزشي را در تمامي استان‌هاي كشور فعال كنيم كه اين ستادها در مناطق و استان‌ها با مديريت نمايندگان بعثه مقام معظم رهبري فعاليت خواهند كرد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :