پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

جلسه هماهنگی مدیران کاروان های حج 94 و رئیس پلیس فرودگاه استان آذربایجان شرقی

جلسه هماهنگی مدیران کاروان های حج 94 و رئیس پلیس فرودگاه استان آذربایجان شرقی

 به گزارش روابط عمومی حج و زیارت آذربایجان شرقی، جلسه توجیهی و آموزشی مدیران کاروان های حج تمتع سال جاری در تاریخ 18/05/94 و با حضور مدیر حج و زیارت استان و فرماندهی پلیس فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در محل حج و زیارت استان برگزار شد. در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آقای روحی مدیر حج استان ضمن عرض خیر مقدم مواردی را در خصوص مشکلات احتمالی پیش رو زائران در فرودگاه بخصوص در مواردی که مشاهده می شود بعضی از زائرین محترم با توجه به تذکرات لازم در جلسات آموزشی متاسفانه اقدام به حمل مواد مخدر می کنند که در این خصوص از مدیران محترم کاروان ها خواسته شد تا دقت کافی و وافی را نسبت به توجیه زائران داشته باشند .

در ادامه جناب سرهنگ خضرلو فرمانده پلیس فرودگاه شهید مدنی تبریز در خصوص چگونگی حمل مواد مخدر و راه های شناسایی و رد یابی و کشف و ضبط مواد مخدر اشاره کرد و به مدیران محترم کاروان ها متذکر شد و از آنان خواست تا به وظیفه خطیر خودشان در زمینه آگاه سازی و شناسایی زائران که امکان دارد سهل انگاری کرده و همراهان و همچنین سایر زائرین و عوامل کاروان را با مشکل مواجه سازند اقدام لازم را به عمل آورند.

وی همچنین در صحبت های خود با اشاره به حوادث اخیر منطقه  متذکر شد که سعی شود به هر نحوی شده توصیه های امنیتی لازم را برای زائرین عزیز در طول جلسات آتی اعلام نمایند تا انشاءا...در طول سفر معنوی حج با آرامش کامل اعمال و مناسک خود را بجا آورند.

در پایان جلسه نیز برخی از مدیران انتقاد هایی را به روند گیت بازرسی پلیس فرودگاه داشتند که خضرلو به این انتقاد ها پاسخ داد و گفت که تلاش داریم تا نقاط ضعف را در سریعترین زمان ممکن جبران نماییم. 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط