پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

شرایط پوشش بیمه تکمیلی زائرین حج تمتع 1394

شرایط پوشش بیمه تکمیلی زائرین حج تمتع 1394
زائران حج تمتع امسال می توانند علاوه بر پوشش بیمه مکمل پایه که به همه زائران ارائه می گردد، تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، زائران اعزامی به حج تمتع که همگی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند، می توانند علاوه بر بهره‌مندی از پوشش بیمه مکمل پایه که به همه زائران ایرانی حج تعلق می گیرد، از پوشش بیمه تکمیلی زائرین که در دو طرح به آنان ارائه می گردد، بهره مند شوند.

لازم بذکر است پوشش بیمه تکمیلی زائران یک پوشش اختیاری است که زائران عزیز حج تمتع می توانند با هماهنگی مدیران محترم کاروان های حج و مراجعه به هریک از نمایندگی های شرکت بیمه ایران در سراسر کشور و پرداخت حق بیمه بصورت نقدی نسبت به خرید بیمه نامه آن اقدام نمایند.

لازم به توضیح است پوشش بیمه تکمیلی زائرین در قالب دو طرح به زائران حج تمتع ارائه می گردد که زائران عزیز برای بهره‌مندی از طرح شماره یک مبلغ 276 هزار ریال و برای طرح شماره دو مبلغ 404 هزار ریال پرداخت می کنند.

لیست تعهدات بیمه گر به زائران حج تمتع برای بیمه مکمل پایه و همچنین طرح اول و دوم بیمه تکمیلی زائرین در تصویر ذیل ارائه شده است.

شایان ذکر است در راستای رفاه و آسایش حجاج، کلیه زائران اعزامی به حج تمتع از 48 ساعت پیش از اعزام  تا 72 ساعت پس از بازگشت به کشور تحت پوشش خدمات و تعهدات بیمه ای (بیمه مکمل پایه) قرار می گیرند.

شرایط و تعهدات بیمه زائرین حج تمتع 94

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.