جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

زمان ثبت نام سفرهای عتبات دانشگاهیان اواخر تیر اعلام می شود

زمان ثبت نام سفرهای عتبات دانشگاهیان اواخر تیر اعلام می شود
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تاریخ ثبت نام عتبات دانشگاهیان از اواخر تیر ماه در سایت لبیک اعلام خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، محمد زارع گفت: پیش از این قرار بود ثبت نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه انجام شود، اما به دلیل مشکلات پرداخت وام از سوی بانک ها ، روند ثبت نام به تاخیر افتاد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی و قیمت نهایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد در تلاش است تا کاروان های عتبات دانشگاهیان، ارزان تر و با کیفیت تر از کاروان های عادی با برنامه های فرهنگی ویژه دانشگاهیان برگزار شود.

زارع تصریح کرد: ثبت نام در سه گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها، گروه دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال 94 و گروه جامانده های عمره 94 انجام خواهد شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال جاری و جامانده های عمره 94 بدون قرعه کشی اعزام خواهند شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.