پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

برگزاري گردهمايي ياوران حجاج آذربايجان شرقي

برگزاري گردهمايي ياوران حجاج آذربايجان شرقي
گردهمايي ياوران حجاج استان آذربايجان شرقي با حضور مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبري در استان و همچنين نماينده اعزامي معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري، و با حضور ۷۶ نفر از ياوران حجاج برگزار شد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، گردهمايي ياوران حجاج استان آذربايجان شرقي با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين زماني در سالن اجتماعات دفتر حج و زيارت استان آذربايجان شرقي برگزار شد.

در اين گردهمايي كه روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار شد، ۷۶ نفر از ياوران حجاج استان آذربايجان شرقي حضور داشتند.

همايش ياوران حجاج استان آذربايجان شرقي پس از تلاوت آياتي از قرآن مجيد آغاز شد و پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبري در استان آذربايجان شرقي، نكاتي را درباره آثار و بركات معنوي حج به حاضران يادآور شد.

در ادامه اين برنامه، حجت‌الاسلام والمسلمين زماني نماينده اعزامي معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري، به تبيين برنامه‌ها و شيوه كار ياوران حجاج پرداخت. اين گردهمايي با پرسش و پاسخ ميان حاضران در اين نشست و حجت‌الاسلام والمسلمين زماني به پايان رسيد.

لازم به ذكر است در مراسم حج سال جاري به ازاي هر ۱۲ نفر زائر، يك زائر با هماهنگي روحاني و مدير كاروان به عنوان ياور حجاج معرفي گرديده است.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.