جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

معاينات پزشكي حجاج تا اول رمضان پايان مي‌يابد

مقصودي‌نژاد گفت: معاينات زايران حج تمتع ۹۴ از دو هفته پيش آغاز شده است و تا اول ماه رمضان پايان خواهد يافت.امسال به پزشكان زن ابلاغ شده است كه بايد كار معاينات خود را از ايران آغاز كنند تا با زايران بيشتر ارتباط بگيرند و تجرب...
دكتر عادل مقصودي نژاد، معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج گفت: معاينات زايران حج تمتع ۹۴ از دو هفته پيش آغاز شده است و تا اول ماه رمضان پايان خواهد يافت.

وي با بيان اينكه در حج تمتع امسال ۲۸۰ پزشك به همراه كاروان‌هاي حج تمتع جهت معاينات پزشكي حجاج اعزام مي‌شوند، افزود: در حال حاضر احكام ماموريت ۲۰۰ پزشك ابلاغ شده است و اين عزيزان كار اجرايي خود را آغاز كرده‌‌اند.

معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت تصريح كرد: در حج امسال حدود ۶۰ تا ۷۰ پزشك زن همراه كاروان‌هاي حج تمتع اعزام مي‌شوند كه اين پزشكان نيز به زودي كار عملياتي خود را از ايران آغاز مي‌كنند و به ويزيت زايران خواهند پرداخت.

وي با بيان اينكه طبق برنامه‌ريزي انجام گرفته درمانگاه‌ها و بيمارستان‌هاي مخصوص حجاج ايراني در مدينه منوره و مكه مكرمه در ايام حج تمتع داير خواهد شد، ادامه داد: افزون بر اين پزشكان متخصص در هتل‌هاي محل استقرار زايران ايراني نيز مستقر خواهند شد.

دكتر مقصودي‌نژاد اظهار داشت: همچون سال گذشته در اقامتگاه‌هاي زايران ايراني داراي جمعيت ۷۰۰ زاير در مكه مكرمه يك پزشك زن و اقامتگاه‌هاي زايران ايراني در مدينه منوره به ازاي هر ۵۰۰ زاير يك پزشك زن مستقر خواهد شد تا زايران عزيز بتوانند بدون هيچ دغدغه‌اي اعمال حج خود را انجام دهند.

وي افزود: امسال به پزشكان زن ابلاغ شده است كه بايد كار معاينات خود را از ايران آغاز كنند تا با زايران بيشتر ارتباط بگيرند و تجربه بيشتري نسبت به حج تمتع پيدا نمايند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.