جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

دومین جلسه هماهنگی مدیران حج تمتع سال 94 آذربایجان شرقی برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی مدیران حج تمتع سال 94 آذربایجان شرقی برگزار شد
دومین جلسه هماهنگی و پیگیری امور مربوط به حج تمتع سال 94 ساعت 10 صبح روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه در محل حج و زیارت استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان آذربایجان شرقی در این جلسه آقای امیر روحی مدیر حج و زیارت استان ضمن تبریک بعثت رسول اکرم(ص) و همچنین فرارسیدن ماه پر خیر و برکت شعبان به برخی از امور اجرایی حج تمتع 94 اشاره کردند.

 در ادامه آقای امیر روحی به مدیران کاروانها گفتند تا درطول جلسات آموزشی به زائران خود اعلام نمایند در ایامی که در مکه مکرمه و مدینه منوره حضور دارند شان و منزلت ایرانی بودن خویش را حفظ نموده و رعایت حجاب را برای بانوان یادآوری نموده و همچنین تاکید کنند تا زائرین مرد نیز  در حرمین شریفین و اماکن عمومی از لباسهای مناسب  و متحدالشکلی که سازمان در نظر گرفته و در ایام قبل از سفر تهیه خواهد شد استفاده نمایند.

در ادامه این جلسه تعداد سه نفر از مدیران کاروانهای استان بعنوان نماینده مدیران جهت تهیه جامه دان و سایر اقلام مورد نیاز زائرین انتخاب شدند.

 در پایان جلسه نیز حجت الاسلام و المسلمین ایران نژاد کارشناس نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی در مورد تجهیز کلاس های آموزشی زائرین به وسایل کمک آموزشی تاکید نمودند و در ارتباط با طرح مودت کاروان ها و زائرین، مدیران کاروان های حج سال جاری را راهنمایی و از ایشان خواستند تا در تهیه و توزیع اقلام و کتاب های آموزشی بین زائرین به موقع اقدام نمایند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.