جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

برگزاری اولین جلسه هماهنگی مدیران حج تمتع سال 94 استان آذربایجان شرقی

برگزاری اولین جلسه هماهنگی مدیران حج تمتع سال 94 استان آذربایجان شرقی
اولین جلسه هماهنگی و پیگیری امور مربوط به حج تمتع سال 94 ساعت 10 صبح روز شنبه 22 فروردین ماه در محل حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان آذربایجان شرقی، در این جلسه امیر روحی ملکی مدیر حج و زیارت استان ضمن تبریک میلاد با سعادت دخت نبی، فاطمه اطهر(س)، درگذشت ابوی آقای دکتر منصور رضایی و والده آقای جابر حکم آبادی مدیران کاروان سال جاری را نیز تسلیت گفتند.

روحی در ادامه سخنان خود ضمن اعلام آمادگی همکاران حج و زیارت جهت ارائه خدمات بهتر به کارگزاران، زائران و مدیران محترم کاروان ها از ایشان خواست تا در این امر همکاران حج و زیارت استان را یاری نمایند.
مدیر حج و زیارت استان در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های سازمان در طول عملیات از ثبت نام، اعزام و بازگشت زائرین محترم از مدیران کاروان ها خواسته تا برنامه های جلسات آموزشی خود را در سایت مربوطه ثبت و به مدیریت حج و زیارت اعلام نمایند.

همچنین امیر روحی در ادامه متذکر شد که در معرفی عوامل کاروان هایی که تاکنون اقدامی نشده است سریعا اقدام نموده و تلاش نمایند با همکاری واحد کارگزاران حج استان نیروهایی با تحصیلات عالی و ساعی که در آینده نیز در امر ارتقا کیفی خدمات به زائرین محترم سهمی داشته باشند انتخاب نمایند و متاسفانه در سنوات قبل در بعضی از مناطق استان اقدامی جدی صورت نپذیرفته و علی رغم میل باطنی از نیروها و عوامل غیر بومی استفاده می شود که انشاءالله در حج آتی مجدانه در رفع این مشکل اقدام اساسی صورت خواهد پذیرفت. هرچند که از مدتی پیش این امر در مورد مجموعه های عتبات عالیات و عمره مفرده انجام می پذیرد.

رعایت نکات امنیتی از دیگر موضوعاتی بود که ایشان بر آن تاکید ویژه ای داشت و اشاره نمودند که در طول عملیات و برنامه های اموزشی توسط کارشناسان مربوطه و سایر تجهیزات اموزشی این نکات مهم و پر اهمیت به زائران محترم یادآوری گردد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط