پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

تمدید مهلت پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات

تمدید مهلت پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات تا ساعت 16 روزدوشنبه 27 بهمن ماه فرصت دارند تا برای پیش ثبت نام اقدام نمایند.

«محسن نظافتی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: این دوره از پیش ثبت نام های عتبات که از ساعت 9 صبح روز شنبه 18 بهمن ماه آغاز شده است و قرار بود تا ساعت 16 روز شنبه تمام شود ،با توجه به تعطیلات و تقاضای دفاتر حج و زیارت استانها تا ساعت 16 روز دوشنبه تمدید شد

وي افزود: متقاضيان اعزام به عتبات عاليات درايام تعطيلات نوروز، تنها تا ساعت 16 روز دوشنبه مهلت خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه پيش ثبت نام عتبات به نشاني www.atabat.haj.ir برای اعزام به سفرهای عتبات در این دوره اقدام نمایند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت يادآور شد: براساس برنامه‌ريزي انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه‌كشي متقاضيان اعزام به عتبات در دوره جديد انجام مي‌شود كه اين عزيزان مي‌توانند از ۲ اسفند ماه نتايج قرعه‌كشي را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانيwww.atabat.haj.irمشاهده و بر اساس زمان اعلام شده برای هر اولویت جهت قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام كنند.

نظافتي اظهار داشت: اعزام‌هاي دوره جديد سفرهای عتبات عاليات از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال آينده ادامه خواهد داشت.

وي ادامه داد: نوروز امسال براي سفرهاي هوايي بسته‌هاي ۳، ۴ و ۷ روزه و براي سفرهاي زميني بسته ۶ روزه پيش بيني شده است، اما بسته ده روز به دليل ظرفيت محدود اسكان و تقاضاي بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پايان تعطيلات نوروزي متوقف و مجددا پس از اين ايام راه اندازي خواهد شد. 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.