شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

جلسه هماهنگی تسهیل ارائه خدمات ارزی به زائرین بیت اله الحرام و عتبات عالیات عراق

جلسه هماهنگی تسهیل ارائه خدمات ارزی به زائرین بیت اله الحرام و عتبات عالیات عراق
آقای روحی ضمن تبریک ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گزارشی از وضیعت و آمار زائرین عمره و عتبات متقاضی دریافت ارز ارائه نموده و مشکلات موجود برخی از زائرین عزیز در خصوص نحوه دریافت ارز مسافرتی را به اط...

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت آذربایجان شرقی با عنایت به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش متقاضیان خرید ارز از بانک های ملی و ملت و احتمال بروز مشکل برای زائرین عمره و عتبات در خصوص دریافت ارز مسافرتی جلسه ای در مورخه 93/12/05 روز سه شنبه ساعت 9 صبح با حضور مسئول محترم دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان و مسئولین و نمایندگان محترم بانک های عامل(ملی ، ملت) و آقای امیر روحی مدیر محترم حج و زیارت استان در محل دفتر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

 

در این جلسه ابتدا آقای روحی ضمن تبریک ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گزارشی از وضیعت و آمار زائرین عمره و عتبات متقاضی دریافت ارز ارائه نموده و مشکلات موجود برخی از زائرین عزیز در خصوص نحوه دریافت ارز مسافرتی را به اطلاع بانکهای عامل رساندند. سپس نمایندگان محترم بانک های ملی و ملت گزارشی از مشکلات پیش رو جهت پرداخت ارز علی الخصوص در شعبات شهرستانها را مطرح نمودند.

 

در جلسه مذکور تصمیم بر آن شد برای رفاه حال و جلوگیری از ازدحام زائرین بانک ملت مجری پرداخت ارز مسافرتی به زائرین عمره مفرده و بانک ملی پرداخت ارز مسافرتی به زائرین عتبات عالیات را به عهده بگیرند و در صورت ازدحام زائرین هر دو بانک عامل متعهد به همکاری و  ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به زائرین عمره و عتبات بپردازند.

 

همچنین مسئولین محترم بانک ملی تلاش خواهند نمود شهرستانهایی که فاقد شعبه ارزی میباشند نسبت به افتتاح شعبه ارزی در آن شهرستانها اقدام نمایند.

 

در خاتمه آقای روحی مدیر محترم حج و زیارت استان از زحمات همکاران بانک های عامل ملی و ملت قدردانی نمودند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط